Новини

News Thumbnail

Шахи і математика у 3-А

Рахували і в шахи грали.

News Thumbnail

STEM-урок у 2-А

Діти створили цікаву поробку “А що там в океані?” і розповідали про те, що вони зобразили, хто живе в океані, які вони – ці фантастичні, океанічні чудовиська.

News Thumbnail

Інженерний урок у 1-Б

Ознайомившись з народною казкою “Півник та двоє мишенят”, учні з захопленням взялися до створення іграшки “Круть-Верть”.

News Thumbnail

STEM у 3-Б

Учні згадали будову рослини, обговорили довкілля, чим відрізняються кімнатні рослини від тих, що ростуть на вулиці, як живляться рослини та виготовили систему поливу рослин. Також з’ясували, що найпоширенішими запилювачами рослин є комахи.На основі конструкторів WeDo 2.0, діти склали модель “квітка”.

News Thumbnail

“Землетрус” у 3-А

Обговорювали з учителем Мар’яною Кацюбою явище землетрусу, робили з маршмелоу і зубочисток будиночки і ставили їх на основу – желе. З учителем інформатики, Вірою Лоняк – складали модель яка відтворювала рух тектонічних плит.

News Thumbnail

STEM- урок у 2-Б

Поєднали українську мову і інженерію.

News Thumbnail

STEM у 3-А

Виготовили власноруч паперову маску, поговорили як правильно користуватися маскою, які маски краще використовувати. Обговорили чому так важливо правильно утилізовувати маски. Згадали про забруднення навколишнього середовища і чим це шкідливо для рослин. Сконструювали сміттєвоз з lego wedo 2.0. Складали алгоритм в середовищі програмування wedo 2.0,

News Thumbnail

Весняний STEM у 3-В

Окрім виготовлення системи поливу рослин, учні згадали будову рослини, а також з’ясували, що найпоширенішими запилювачами рослин є комахи.

News Thumbnail

Незвична інженерна математико-інформатика для 4-Б

Щоб закріпити навички у розв’язуванні задач з математики і остаточно засвоїти тему “Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови” конструювали запускач для махольота за допомогою LEGO Wedo 2.0.